Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Από Δευτέρα επανέρχεται το πάμε για καφέ!

Μια από τις πιο προσφιλείς εκφράσεις του νεοέλληνα είναι το πάμε για καφέ, που ενίοτε έχει την παραλλαγή πάμε για ποτό ή ειδικότερα στην περιοχή μας πάμε για τσίπουρο. Τους τελευταίους 2 μήνες με την καραντίνα λόγω κορωνοϊού και τα προσωρινά λουκέτα στα καταστήματα εστίασης, αυτή η καθημερινή έκφραση και συνήθεια έγινε μακρινό όνειρο και μπήκε στο ψυγείο.

@@ads-313@@

Συνειδητοποιήσαμε ότι η πιο απλή καθημερινή συνήθεια ήταν πια απαγορευμένη και απέκτησε μεγαλύτερη αξία αφού την στερηθήκαμε. Από Δευτέρα η εστίαση ανοίγει και ήδη έχουν κλειστεί τα πρώτα ραντεβού για τον πολυπόθητο καφέ, όχι σε πλαστικό στο όρθιο, αλλά με σέρβις σε γυάλινο. Τώρα φυσικά δεν ξέρω πως θα επανέλθουμε στο 3ευρω/καφέ, αφού τόσο καιρό το ευρουλάκι και κάτι, έκανε πολύ κόσμο να καλομάθει. Μπροστά όμως στην απόλαυση…

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Δημογλίδου: Από το 2017 η δράση του κυκλώματος ρευματοκλοπών – «Πείραζε» ψηφιακούς μετρητές

Ένα καλά οργανωμένο κύκλωμα ρευματοκλοπών, με τουλάχιστον 105 κατηγορούμενους και δεκάδες παραβιάσεις μετρητών ηλεκτρικής ενέργειας εξάρθρωσε η Ελληνική Αστυνομία, ενώ

Διαβάστε περισσότερα »

Στρατιωτικές Σχολές: Στο σύστημα «Εύδοξος» εντάσσονται οι σπουδαστές για δωρεάν βιβλία

Οι σπουδαστές των  Ανωτάτων Στρατιωτικών  Εκπαιδευτικών  Ιδρυμάτων  (ΑΣΕΙ)και των Ανωτέρων Σχολών Μονίμων Υπαξιωματικών (ΑΥ) αποκτούν για πρώτη φορά πρόσβαση στο σύστημα δωρεάν

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]