Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Υπογράφηκε από την ΔΕΥΑΒ η σύμβαση έργου Αποκατάσταση τομών ύδρευσης αποχέτευσης και όμβριων Βέροιας και Δημοτικών Διαμερισμάτων

Υπογράφηκε την Δευτέρα 11 Μαΐου
2020 στο γραφείο του Δημάρχου Βέροιας κ. Κωνσταντίνου Βοργιαζίδη η σύμβαση του
έργου, «Αποκατάσταση
τομών ύδρευσης αποχέτευσης και όμβριων πόλης Βέροιας και Δημοτικών
Διαμερισμάτων (ΔΔ)», μεταξύ του
Προέδρου του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΒ κ. Στέργιου Διαμάντη και του εκπροσώπου της
εταιρείας «ΑΣΦΑΛΤΙΚΑ ΒΕΡΟΙΑΣ ΕΠΕ» κ. Ιωσήφ Θεοδώρου Μπαλή.

                Το έργο
προϋπολογισμού #200.000,00ευρώ#, αφορά την αποκατάσταση των
τομών που προέκυψαν μετά τις εργασίες ύδρευσης, αποχέτευσης και όμβριων στην
πόλη της Βέροιας και Δημοτικών Διαμερισμάτων, με το ύψος της σύμβασης να ανέρχεται στο συνολικό ποσό των
#114.000ευρώ# με ΦΠΑ.

                Μετά την
υπογραφή ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Στέργιος Διαμάντης  δήλωσε ότι, «Με το έργο αυτό αποκαθίστανται
σε όλο το Δήμο οι ανοικτές τομές, (αποτέλεσμα των εργασιών της επιχείρησης),
και σταματά ή αναπόφευκτη ταλαιπωρία των οδηγών συμπολιτών μας» . 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]