Σε τηλεφωνική κλήση πολιτών της περιοχής
Αγίων Αναργύρων Βέροιας, ανταποκρίθηκε το πρωί η Πυροσβεστική Υπηρεσία της Βέροιας,
για την διάσωση γάτας που εγκλωβίστηκε κάτω από καυστήρα στο λεβητοστάσιο τριώροφης
πολυκατοικίας. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό, λένε οι ιδιοκτήτες,
σημειώνοντας ότι στην περιοχή μαζεύονται, ένα σωρό σκυλιά και γάτες που ταΐζονται
καθημερινά στο παρακείμενο παρκάκι από συγκεκριμένους κατοίκους, ενώ πολλές φορές
βρίσκουν μέχρι και στην είσοδο ή στο ιδιωτικό
τους πάρκινγκ, αποφάγια και κόκκαλα που προσελκύουν τις γάτες. Είναι η τρίτη φορά
σήμερα που εγκλωβίζεται γατάκι στο
υπόγειο και για την σωτηρία του κλήθηκε η Π.Υ. που προσπαθούσε για αρκετή ώρα
να το βγάλει σώο από την «παγίδα» του.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







