Στο σκοτάδι βυθίστηκαν τα χωριά του Δήμου Αλεξάνδρειας το βράδυ της Κυριακής, λόγο μετά τις 8.00, λόγω βλάβης σε κεντρικό υποσταθμό.
Ωστόσο το συνεργείο της ΔΕΗ ανέλαβε υπηρεσία και αποκατέστησε τη ζημιά, και το ρεύμα επανήλθε μέσα σε μία ώρα!
Στο σκοτάδι βυθίστηκαν τα χωριά του Δήμου Αλεξάνδρειας το βράδυ της Κυριακής, λόγο μετά τις 8.00, λόγω βλάβης σε κεντρικό υποσταθμό.
Ωστόσο το συνεργείο της ΔΕΗ ανέλαβε υπηρεσία και αποκατέστησε τη ζημιά, και το ρεύμα επανήλθε μέσα σε μία ώρα!

Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο

Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον