Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Οι μπάρες κατεβασμένες στην Μέση Βέροιας… αλλά τρένο πουθενά!!!

Λίγο μετά τις 12 χθες το μεσημέρι, δεχθήκαμε τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας από διερχόμενους οδηγούς στην φυλασσόμενη διάβαση του ΟΣΕ στο χωριό Μέση Βέροιας.

Όπως μας κατήγγειλαν για τουλάχιστον 20 λεπτά, οι προστατευτικές μπάρες ήταν κατεβασμένες και οι συσκευές με τα ηχοφωτεινά σήματα σε λειτουργία, προειδοποιώντας ότι έρχεται τρένο…αλλά τρένο πουθενά!

Κάποιοι περίμεναν αρκετά λεπτά υπομονετικά, κάποιοι άλλοι αντιλαμβανόμενοι ότι ίσως πρόκειται για βλάβη, με ελιγμούς περνούσαν από τις κατεβασμένες μπάρες, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Να υπενθυμίσουμε ότι κατ’ επανάληψη έχουν αναφερθεί παρόμοιες βλάβες στο αυτόματο σύστημα των σιδηροδρομικών διαβάσεων και σε άλλα σημεία, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να θέτουν τον εαυτό τους σε κίνδυνο. Α

ς το μεριμνήσουν οι τεχνικοί του ΟΣΕ, γιατί τα πράγματα είναι σοβαρά και κινδυνεύουν ζωές!

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Στρατιωτικοί ζητούν ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά για ειδικές υπηρεσίες

Η Πανελλαδική Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ) καλεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας να επεκτείνει την ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]