Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας για τον Σακχαρώδη Διαβήτη (14 Νοεμβρίου) ο Πολιτιστικός Σύλλογος Αγίου Γεωργίου Βέροιας σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Ημαθίας, θα πραγματοποιήσει δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον Διαβήτη το πρωί της Κυριακής 17 Νοεμβρίου στο προαύλιο του Ι.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου στον Άγιο Γεώργιο, μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





