Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Σύσκεψη με φορείς του κλάδου γαλακτοκομίας είχε ο Υπουργός Αγρ. Ανάπτυξης Μάκης Βορίδης για την Οικονομική Διπλωματία

Ευρεία
σύσκεψη με φορείς του κλάδου γαλακτοκομίας  πραγματοποιήθηκε χθες Παρασκευή 18 Οκτωβρίου, στο Υπουργείο Εξωτερικών, παρουσία του Υπουργού Αγροτικής
Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκη Βορίδη, και του Υφυπουργού Εξωτερικών για την
Οικονομική Διπλωματία, Κώστα Φραγκογιάννη.  Στόχος της πρωτοβουλίας των
δύο Υπουργών είναι η αποτύπωση όλων οι απόψεων, σε ό,τι αφορά τις εξαγωγικές
δυνατότητες και την προστασία που απολαμβάνουν τα ελληνικά προϊόντα στις διεθνείς
αγορές. 

 

Στην
συνάντηση συμμετείχαν και υπηρεσιακοί παράγοντες των δύο Υπουργείων. 
Εκτενής αναφορά, τόσο από πλευράς υπουργών, όσο και από τους εκπροσώπους των
φορέων και της βιομηχανίας των γαλακτοκομικών, έγινε γύρω από:

●        την προστασία των παραγωγών εντός
Ελλάδας και την ενίσχυση ελέγχων που θα εγγυώνται τήρηση της νομιμότητας, 

●        τις διεθνείς εμπορικές συμφωνίες της
Ευρωπαϊκής Ένωσης με τρίτες χώρες και την ανάγκη να διατηρούνται τα κεκτημένα
διαπραγματεύσεων που ευνοούν τις ελληνικές εξαγωγές

●        την ανάγκη προσφυγής στα όργανα της ΕΕ,
για κάθε παράβαση που παρατηρείται από χώρες μέλη, αφού πρώτα διασφαλισθεί η
τήρηση της νομιμότητα και από τη δική μας πλευρά

●        την αναβάθμιση του δικτύου εμπορικών ακολούθων
(ΟΕΥ), από πλευράς Υπουργείου Εξωτερικών, ώστε να βελτιωθεί η προαγωγή των
εξαγωγών και ο έλεγχος ανταγωνιστικότητας τους στις χώρες εξαγωγής

●        την πρωτοβουλία του πρωθυπουργού, την
οποία υλοποιεί το Υπουργείο Εξωτερικών αναφορικά με την αλλαγή αρχιτεκτονικής
της εικόνας της χώρας, ώστε να αναβαθμιστεί η εμπορική αξία των εξαγωγών

 

Ο Γενικός
Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας, Γρηγόρης Δημητριάδης,
 και ο Γενικός Γραμματέας Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιώργος
Στρατάκος, ανέλαβαν τη δέσμευση να κρατήσουν στενή επαφή με τους φορείς και
τους επιχειρηματίες του κλάδου για τον βέλτιστο συντονισμό των ενεργειών που
βρίσκονται σε εξέλιξη στην ΕΕ, αλλά και την καταγραφή των θεμάτων που τους
απασχολούν. Απώτερος στόχος είναι όπως τα δύο υπουργεία να καταστούν, από
κοινού,  αρωγοί στις προσπάθειες των γαλακτοκομικών επιχειρήσεων, των
επαγγελματιών του κλάδου και των παραγωγών στην προώθηση των εξαγωγών, την
ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων και την προστασία τους στις Διεθνείς αγορές.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Ίσες αμοιβές για άνδρες και γυναίκες: Τι αλλάζει σε μισθούς, προσλήψεις και δικαιώματα εργαζομένων

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ξεκινά στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, που

Διαβάστε περισσότερα »

Καιρίδης: Δείγμα οικονομικής υγείας της Ελλάδας η αύξηση των τιμών στα ενοίκια

Πολιτική αντιπαράθεση πυροδότησε δήλωση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρη Καιρίδη, κατά τη διάρκεια εμφάνισής του στο «Ναυτεμπορική TV», καθώς χαρακτήρισε την

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]