Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Νέο απορριμματοφόρο παρέλαβε χθες ο Δήμος Αλεξάνδρειας

Την Παρασκευή, 30 Μαΐου παραλήφθηκε από το Δήμο Αλεξάνδρειας το πρώτο απορριμματοφόρο μέσω διαγωνισμού για την προμήθεια τριών απορριμματοφόρων (το ένα δορυφορικό) για τις ανάγκες του Δήμου.

Το όχημα τριών αξόνων και χωρητικότητας 11 τόνων που παραλήφθηκε σήμερα είναι εργοστασίου κατασκευής MAN και διαθέτει καινούργια υπερκατασκευή Ελληνικής προέλευσης (Ήφαιστος) με δυνατότητα πλυσίματος των κάδων απορριμμάτων όλων των μεγεθών.

Μετά τις απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες, το όχημα θα τεθεί σε επιχειρησιακή χρήση.

Τέλος, σύντομα  αναμένεται να ολοκληρωθεί η προμήθεια και ενός τέταρτου καινούργιου απορριμματοφόρου για την κάλυψη αναγκών της Υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου Αλεξάνδρειας.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]