Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Το νέο βίντεο του υποψηφίου Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολου Τζιτζικώστα, για τα έργα και τις παρεμβάσεις στην υγεία – Βίντεο

Νέο βίντεο, με σημαντικά έργα τόσο στις υποδομές, όσο και στις δομές υγείας, που ολοκλήρωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας τα τελευταία χρόνια, ανάρτησε στα social media ο επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης «Αλληλεγγύη», Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας.
 
Στο βίντεο εμφανίζονται τα βασικότερα έργα υποδομής, που υλοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία, στον τομέα της υγείας, αλλά και εμβληματικού χαρακτήρα παρεμβάσεις στον εξοπλισμό και την ενίσχυση των δομών υγείας. Συνολικά, τα τελευταία χρόνια ολοκληρώθηκαν 48 έργα και παρεμβάσεις στα νοσοκομεία και τα κέντρα υγείας σε όλη την Κεντρική Μακεδονία.
 
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αυτά τα χρόνια στάθηκε δίπλα σε όλους πολίτες. Και αυτό θα κάνουμε και τα επόμενα χρόνια με λόγια λίγα και έργα πολλά», είναι το σύνθημα της «Αλληλεγγύης», που προβάλλεται στο βίντεο.
 
Το μήνυμα του Απόστολου Τζιτζικώστα μέσα από το νέο βίντεο είναι το εξής:
 
«Όλα αυτά τα χρόνια βελτιώνουμε τις δομές και τις υποδομές υγείας, με 48 παρεμβάσεις σε όλα τα νοσοκομεία και τα κέντρα υγείας και στις επτά περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας. Με την ολοκλήρωση της νέας πτέρυγας στο νοσοκομείο της Έδεσσας. Με την επέκταση και αναβάθμιση του γενικού νοσοκομείου της Βέροιας. Με την αναβάθμιση του τεχνολογικού εξοπλισμού στο νοσοκομείο της Κατερίνης. Με τα νέα υπερσύγχρονα χειρουργεία και τη νέα μονάδα εντατικής θεραπείας στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης. Με την εγκατάσταση δύο αξονικών τομογράφων PET-SCAN στα νοσοκομεία Παπαγεωργίου και Θεαγένειο, που έβαλαν τέλος στην ταλαιπωρία των συμπολιτών μας, καθώς δεν χρειάζεται πλέον να μεταβούν στην Αθήνα ή στο εξωτερικό για να κάνουν τις εξετάσεις τους. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αυτά τα χρόνια στάθηκε δίπλα σε όλους πολίτες. Και αυτό θα κάνουμε και τα επόμενα χρόνια με λόγια λίγα και έργα πολλά. Συνεχίζουμε και δυναμώνουμε τη Μακεδονία».

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας για τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]