Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Μιχάλης Χαλκίδης επισκέφθηκε το Κέντρο Υγείας Αλεξάνδρειας

Χθες ο υποψήφιος Δήμαρχος Δήμου Αλεξάνδρειας Μιχάλης
Χαλκίδης, επισκέφτηκε το Κέντρο Υγείας Αλεξάνδρειας  με σκοπό
την ενημέρωσή του.

 


Συνομίλησε
δια μακρόν με την Διευθύντρια του Κέντρου Υγείας κα. Ανδρεάδου
Παρασκευή, η οποία του εξέθεσε αναλυτικά την κατάσταση και του ανέφερε
τα προβλήματα αντιμετωπίζει ο χώρος. Σημαντικότερο όλων είναι η έλλειψη
ιατρικού προσωπικού, θέμα για το οποίο έχουν ξεκινήσει διαδικασίες επίλυσης, με
την προκήρυξη θέσεων.

 

Συνομίλησε
με το νοσηλευτικό προσωπικό και το σωματείο εργαζομένων, εκπροσωπούμενο από τον
κ Αντωνόπουλο και οι οποίοι του εξέθεσαν την κατάσταση από τη δική τους οπτική
γωνία.

 

Κοινός
τόπος η ανάγκη ο Δήμος με τη νέα του Δημοτική Αρχή να συνεργαστεί, λειτουργώντας 
ενισχυτικά στις προσπάθειες των ανθρώπων του χώρου για βελτίωση των παρεχόμενων
υπηρεσιών υγείας στους πολίτες.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας για τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]