Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Κλειστές οι τράπεζες από τις 2 το μεσημέρι

Από τις 2 Μαΐου, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης Τραπεζών, τα τραπεζικά καταστήματα θα κλείνουν από τις 2 το μεσημέρι. Μια αλλαγή που δείχνει σαφώς την πρόθεση των τραπεζών να ωθήσουν τους πελάτες προς τις ηλεκτρονικές συναλλαγές  και τα ΑΤΜ, αφού πολλές φορές ακόμη και αν πάτε νωρίς στην τράπεζα η αναμονή είναι τόσο μεγάλη που μεσημεριάζετε!

Αν αναλογιστείτε ότι με το ισχύον ωράριο τα πράγματα ήταν ήδη δύσκολα, ειδικά για τις επιχειρήσεις, με το νέο ωράριο ειδικά για τους επαγγελματίες οι συναλλαγές θα δυσκολέψουν πολύ.

Παρόλο που οι συναλλαγές μέσω διαδικτύου εξυπηρετούν σε μεγάλο βαθμό, ωστόσο δεν μπορούν να υποκαταστήσουν εντελώς τις συναλλαγές στο κατάστημα.

Τώρα αν αυτή η κίνηση των τραπεζών προμηνύει την περαιτέρω συρρίκνωση του αριθμού των καταστημάτων και ίσως την απώλεια θέσεων εργασίας, είναι ένας προβληματισμός που σίγουρα θα απαντηθεί πολύ γρήγορα…

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]