Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Βέροιας συνελήφθησαν 3 άτομα στη Θεσσαλονίκη για διακίνηση ναρκωτικών

Κατασχέθηκαν πάνω από μισό κιλό κοκαΐνη

και χρηματικό ποσό που ξεπερνά τις 24.000 ευρώ

Για διακίνηση ναρκωτικών συνελήφθησαν προχθές το βράδυ στη Θεσσαλονίκη, 3 αλλοδαποί ηλικίας 24, 30 και 43
ετών, μετά από συντονισμένες ενέργειες των αστυνομικών της Ομάδας Δίωξης
Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφάλειας Βέροιας.

 

Ειδικότερα, στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων των
αστυνομικών, εντοπίστηκαν ο 24χρονος με τον 30χρονο τη στιγμή που παραλάμβαναν
από τον 43χρονο μία συσκευασία που περιείχε ποσότητα κοκαΐνης
βάρους 533 γραμμαρίων, η οποία
και κατασχέθηκε.

 

Στην κατοχή
του 43χρονου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν το χρηματικό ποσό των 50 ευρώ και 3
κινητά τηλέφωνα και σε έρευνες που ακολούθησαν σε 2 σπίτια που χρησιμοποιούσε
βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

·        
ποσότητα
κάνναβης βάρους 130 γραμμαρίων,

·        
2
μικροσυσκευασίες (φιξάκια) με κοκαΐνη βάρους 1,3 γραμμαρίων,

·        
8 ναρκωτικά
δισκία για τα οποία δεν διέθετε την απαιτούμενη ιατρική συνταγή και

·        
το χρηματικό ποσό των
24.180 ευρώ το οποίο
ήταν επιμελώς κρυμμένο σε έπιπλο του σπιτιού.

 

Επιπλέον κατασχέθηκε και όχημα που χρησιμοποιούσε ο 43χρονος ως μέσο
απόκρυψης και διακίνησης ναρκωτικών ουσιών.

 

Οι συλληφθέντες, με την κακουργηματικού χαρακτήρα δικογραφία που
σχηματίσθηκε σε βάρος τους, οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών
Θεσσαλονίκης, τους οποίους παρέπεμψε στον κ. Ανακριτή.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]