Την πρώτη της ανοιχτή ομιλία πραγματοποιεί το Σάββατο 9 Φεβρουαρίου στις 6.00 το απόγευμα στην Ελιά, (sala) , η υποψήφια Δήμαρχος Βέροιας Γεωργία Μπατσαρά.
Παράλληλα θα παρουσιάσει το όνομα, το σήμα και υποψήφιους του συνδυασμού της.

Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς