Στα γραφεία της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Βέροιας, Βασίλης Λυκοστράτης, τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018. Όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό δελτίο του Δήμου, στη συνάντηση με τον Πρόεδρο της Ένωσης κ. Βύρων Θεολόγη, οι δύο εκπρόσωποι των φορέων συζήτησαν τις προοπτικές συνεργασίας τους σε μια σειρά από θέματα ενώ τέθηκαν επί τάπητος και οι τρόποι προώθησης και προβολής των αξιοθέατων και εκδηλώσεων του Δήμου Βέροιας μέσω των μελών της Ένωσης. Οι κύριοι Λυκοστράτης και Θεολόγης ανανέωσαν το ραντεβού τους για την υλοποίηση των προτάσεων και των δράσεων συνεργασίας.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







