Στο μεγάλο πανελλαδικό, παναγροτικό συλλαλητήριο που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στην Αθήνα την Τετάρτη πήρε μέρος ο Αγροτικός Σύλλογος του διευρυμένου δήμου Νάουσας «Μαρίνος Αντύπας». Σε συνέχεια αυτής της τελευταίας μεγάλης κινητοποίησης καλεί όλους τους αγρότες της περιοχής μας, έστω και αργοπορημένα, να πάρουν μέρος με τα τρακτέρ τους στο μπλόκο στην έδρα του συλλόγου στον Κοπανό για την ανατροπή των δυσβάσταχτων αντιαγροτικών μέτρων.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







