Στο Da Elio της Νάουσας έκοψαν την βασιλόπιτα του οι εργαζόμενοι και οι υπάλληλοι του ΒΑΕΝΙ, παρουσία του προέδρου του συνεταιρισμού κ. Γιώργου Φουντούλη. Ο χαιρετισμός του προέδρου είχε θετικές ειδήσεις, αφού ο κ. Φουντούλης τόνισε ότι όλο το προσωπικό πληρώνεται κανονικά και στην ώρα του, ενώ το επόμενο χρονικό διάστημα θα πληρωθούν και οι αμπελοκαλλιεργητές-μέλη του ΒΑΕΝΙ. Ο πρόεδρος, όπως ήταν άλλωστε φυσικό, δέχθηκε ευχές για καλή επιτυχία στον δημοτικό στίβο, αφού ο συνδυασμός του ετοιμάζεται πυρετωδώς και θα ανακοινωθεί σύντομα! Δείτε video με τον χαιρετισμό του κ. Φουντούλη.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







