«Καμπάνα» 500 ευρώ σε προϊσταμένη ΜΕΘ του νοσοκομείου Σερρών γιατί εντόπισαν πολλά αποτσίγαρα στα αποδυτήρια του προσωπικού επέβαλαν επόπτες δημόσιας υγείας. Σύμφωνα με την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Σερρών, «κατά την έρευνα που έγινε σε όλους τους χώρους του νοσοκομείου δεν εντοπίστηκαν καπνίζοντες, αλλά και μόνο τα αποτσίγαρα ήταν αρκετά για να επιβληθεί το χρηματικό πρόστιμο στην προϊσταμένη της Μ.Ε.Θ. όπως ορίζει άλλωστε ο Νόμος». Θυμίζουμε ότι σε μονάδες υγείας το κάπνισμα απαγορεύεται και στους αύλειους χώρους.

Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου: Ποινή φυλάκισης 20 μηνών με 3ετή αναστολή για τη διαρροή των email των αποδήμων
Την ενοχή της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου για την υπόθεση διαρροής των email των αποδήμων Ελλήνων ψηφοφόρων λίγο πριν από τις Ευρωεκλογές







