Για πρώτη μέρα σήμερα λειτουργεί το χιονοδρομικό Σελίου! Οι χιονοπτώσεις των τελευταίων ημερών βοήθησαν και οι πίστες του Ασούρμπασι είναι στρωμμένες και έτοιμες για τους φίλους της χιονοδρομίας, όπως δήλωσε στο laos-epea.gr ο πρόεδρος του χιονοδρομικού Ανδρέας Παντελίδης. Ανοικτός είναι και ο δρόμος από τη Βέροια.

Στην λογοδοσία της δημοτικής Αρχής το θέμα για την αξιοποίηση του εγκαταλειμμένου Ξενοδοχείου «Ξενία», στο Σέλι
Από τον επικεφαλής της «Νέας εποχής αλλάΖΟΥΜΕ», Θ. Κορωνά Το ιστορικό του ακινήτου από τον αντιδήμαρχο Α. Τσαχουρίδη και οι







