Επικίνδυνος χθες το πρωί ο δρόμος Βέροιας-Νάουσας, αφού η ομίχλη δεν επέτρεπε στα οχήματα να αναπτύξουν ταχύτητα μεγαλύτερη των 30-40 χιλιομέτρων. Τυχεροί αυτοί που είχαν μπροστά τους άλλο αυτοκίνητο που τους… άνοιγε το δρόμο και ένιωθαν κάποια σιγουριά. Πάντως από Εργοχώρι μέχρι Σ.Σ. Νάουσας κάναμε 40 ολόκληρα λεπτά, ευτυχώς χωρίς παρατράγουδα. Από κει και πέρα μέχρι τη Νάουσα… χαρά Θεού. Ήλιος και πεντακάθαρη ατμόσφαιρα. Κυριολεκτικά άλλος κόσμος!…

Οι εγκάρδιες χειραψίες και τα λόγια του προέδρου για την Ειρήνη Αγαπηδάκη
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον







