Την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014, στο καφενείο του ΚΑΠΗ, έγινε η κοπή της βασιλόπιτας για τα παιδιά και το προσωπικό του Κ.Δ.Α.Π. του Κέντρου Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης του Δήμου Νάουσας. Στην κοπή της παρευρέθηκαν η πρόεδρος του κέντρου κ. Δόξα Ιτσκάρα, η διευθύντρια κ. Ελένη Οικονόμου, τα παιδιά του κέντρου και αρκετοί γονείς. Η τυχερή της χρονιάς ήταν η Αναστασία Λεφούση που κέρδισε ως δώρο ένα χριστουγεννιάτικο βιβλίο. Η βασιλόπιτα ήταν μια ευγενική προσφορά του αρτοποιείου Θανασούλη που πάντα στηρίζει το ΚΔΑΠ σε κάθε του εκδήλωση.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







