Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Η βασιλόπιτα του Ωδείου Νάουσας

Τη βασιλόπιτα του έκοψε ανήμερα της Πρωτοχρονιάς το Ωδείο μας, στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα της Εστίας Μουσών. Ευχές για το νέο έτος απηύθυναν ο πρόεδρος του μουσικού σωματείου μας κ. Μαγγανάρης και ο δήμαρχος κ. Καραμπατζός, ενώ το μουσικό μέρος κάλυψαν η παιδική χορωδία του Ωδείου, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Δημήτρη Παρόλα και τραγούδησε χριστουγεννιάτικα τραγούδια, καθώς και οι μαθητές του τμήματος μαντολινάτας Νίκος Θεοδωρίδης, Αργύρης Λαφάρας και Βικτωρία Μπιλιούρη. Παραβρέθηκαν, εκτός από τον δήμαρχο, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου κ. Γκαρνέτας, οι αντιδήμαρχοι κ. Ηλίας, Παπαδόπουλος και Βράντσης, ο δημοτικός σύμβουλος κ. Γ. Φουντούλης και ο πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας Νάουσας κ. Θ. Τσουκαλάς.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]