Το Κέντρο Υγείας Βέροιας σε συνεργασία με την 8η ΤΟΜΥ Βέροιας διοργανώνει ενημερωτική εκδήλωση , σήμερα Πέμπτη 2 Αυγούστου στη 1.00 το μεσημέρι, στον ισόγειο χώρο του κτιρίου (επί της οδού Μοράβα 2 πρώην ΙΚΑ), στα πλαίσια της ενημέρωσης των νοσημάτων που μεταδίδονται από κουνούπια, με ομιλητές τον Γενικό Ιατρό της 8ης ΤΟΜΥ κ. Ανάστου Κωνσταντίνο και τον κ. Κούτρα Χρήστο Διευθυντή του Παθολογικού τμήματος του Γ.Ν. Ημαθίας (μονάδα Βέροιας) και πρόεδρο της Επιτροπής Νοσοκομειακών λοιμώξεων. Είσοδος ελεύθερη.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







