Τη Δευτέρα 30 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί στην Αλεξάνδρεια Συλλαλητήριο για την Μακεδονία και για τον λόγο αυτό η Συντονιστική Επιτροπή του Συλλαλητηρίου απευθύνει κάλεσμα σε όλους τους εκπροσώπους των πολιτιστικών, αθλητικών και άλλων συλλόγων και φορέων που υποστηρίζουν το συλλαλητήριο, να παρευρεθούν την Τετάρτη 18 Ιουλίου στις 7.30 μ.μ. στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αλεξάνδρειας, για τον τεχνικό και οργανωτικό προγραμματισμό του Συλαλλητηρίου και τη διανομή ενημερωτικού υλικού.

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







