Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Την Τρίτη 3 Ιουλίου – Ομιλία για τη λύσσα στην Αλεξάνδρεια

Το Κέντρο Υγείας Αλεξάνδρειας στην προσπάθειά του για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα αγωγής υγείας ξεκινάει μια σειρά από ομιλίες.

Με αφορμή την επανεμφάνιση της λύσσας στα ζώα στην χώρα μας από τον Οκτώβριο του 2017 διοργανώνει ομιλία με θέμα: «ΛΥΣΣΑ», στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου στις 3 Ιουλίου 2018, και ώρα 9.30 π.μ.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας για τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]