Συνελήφθη 24 Ιουνίου 2018 το απόγευμα στην Βέροια, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Βέροιας, 29χρονος ημεδαπός, καθώς νωρίτερα της ίδιας μέρας αφαίρεσε από 5 επιχειρήσεις στην Βέροια, συνολικά 4 κινητά τηλέφωνα και μία ηλεκτρονική συσκευή. Το μεγαλύτερο μέρος των κλοπιμαίων βρέθηκε στην κατοχή του και αποδόθηκε στους παθόντες. Από την περαιτέρω έρευνα προέκυψε ότι 1 κλεμμένο κινητό τηλέφωνο παρέδωσε σε 33χρονο ημεδαπό, ο οποίος εντοπίστηκε το βράδυ της ίδιας μέρας και συνελήφθη.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







