Σε αγώνα Κυπέλλου που έγινε χθες η ομάδα της Ημαθίας κέρδισε την Κυπελλούχο του Κιλκίς Αναγέννηση Πλαγάς με 2-3 χάρη στα γκολ των Παρσόπουλου και Κίτσα Γ. (2). Η ομάδα της Ημαθίας συνεχίζει στην επόμενη φάση όπου στις 9 Μαΐου θα υποδεχθεί στα Τρίκαλα τον Ερμή Αμυνταίου.

Ζησίδης και Ντίσιος παρόντες στην 4η Ημερίδα Παρά Στίβου “ΕΛΠΙΔΑ 2026”
Την 4η Ημερίδα Παρά Στίβου “ΕΛΠΙΔΑ 2026” διοργανώνει ο Αθλητικός Σύλλογος Ανθρώπων με Αναπηρίες “ΕΛΠΙΔΑ” Θεσσαλονίκης το Σάββατο 27 Ιουνίου







