Με αφορμή την χθεσινοβραδυνή εμφάνιση τους στην Ελιά για την ημέρα της Γυναίκας, ο Πασχάλης Αρβανιτίδης και η μπάντα του είχαν την ευκαιρία να «γευτούν» την βεροιώτικη φιλοξενία. Ο «αειθαλής» καλλιτέχνης, απόλαυσε την διαμονή του και τους χαλαρούς ρυθμούς της πόλης μας, ενώ όπως βλέπουμε και στην φωτογραφία, χθες το μεσημέρι, ήπιε τον καφέ του παρέα με τον πρόεδρο του δικηγορικού συλλόγου Βέροιας Φώτη Καραβασίλη, που στήριξε την εκδήλωση.

Από 1η Ιουλίου δασμοί στις παραγγελίες από Shein και Temu
Με ελάχιστους δασμούς ύψους 3 ευρώ ανά πακέτο, θα επιβαρύνονται από την 1η Ιουλίου τα δέματα αξίας μικρότερης των 150







