«Καρφί» από τον δήμαρχο Κώστα Βοργιαζίδη στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για το θέμα της γέφυρας Κούσιου. Μετά την ενημέρωση που έκανε για τον πρόσφατο διαγωνισμό του έργου και τον προσωρινό ανάδοχο με το ποσοστό έκπτωσης στο 47%, ο δήμαρχος σχολίασε: «Κάποιοι στεναχωρήθηκαν για το ποσοστό έκπτωσης και το ότι δεν θα κληθεί να βάλει χρήματα ο δήμος στο έργο, αλλά έτσι είναι αυτά…»

Οι εγκάρδιες χειραψίες και τα λόγια του προέδρου για την Ειρήνη Αγαπηδάκη
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον







