Για μια ακόμη φορά κατέθεσαν την ψυχή τους για την αποκριά της Νάουσας οι φίλοι του καρναβαλιού. Σε συνεργασία με τον δήμο κέρασαν τοπικές γεύσεις στους επισκέπτες της πρώτης Κυριακής και στους περαστικούς της οδού Ζαφειράκη. Όσοι βρέθηκαν κοντά τους είχαν την τύχη να γευτούν μεταξύ άλλων μπάτσιο, τουρσί, γκαβόψαρα, μπουκιές πιπερόσαλτσας και φυσικά τσίπουρο και κόκκινο κρασί. Κι αυτό, μέσα σε ένα ευχάριστο κλίμα με παραδοσιακή μουσική, γεγονός που οδήγησε πολλούς σε κυκλωτικούς χορούς και τελικά σε ένα ξέφρενο αποκριάτικο γλέντι.

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







