Σε οικογενειακό κλίμα πραγματοποιήθηκε η κοπή πίτας της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου της Βέροιας παρουσία του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού. Η εκδήλωση ξεκίνησε με τις ευχές του Διευθυντή της κλινικής , κ. Χρήστου Κούτρα για καλή χρονιά , ο οποίος αφού ευχαρίστησε γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό για τις προσπάθειες που καταβάλουν , τόνισε ότι ο δικός τους ρόλος είναι κυρίαρχος, στην αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας του νοσοκομείου . Ακολούθησε φαγοπότι και χορός , σε ευχάριστο κλίμα !

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





