Με τυχερούς τους Αλέξανδρο Τουσάι στον κλάδο πουλιών, Στεφανία Δαφνίου στον κλάδο οδηγών και Τασούλα Περτσιούνη από τις φίλες του Οδηγισμού, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής στο cafe Dellagio η κοπή της βασιλόπιτας του Σώματος Ελληνίδων Οδηγών Νάουσας. Η πρόεδρος Νικολέτα Τσέλιου ευχήθηκε καλή οδηγική χρονιά σε όλες και όλους τους παρισταμένους, ευχαριστώντας τους για τη βοήθεια που προσφέρουν σε κάθε κάλεσμα του ΣΕΟ Νάουσας.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





