Με πολύ ενδιαφέρον αναμένεται την ερχόμενη εβδομάδα στο δημοτικό συμβούλιο Νάουσας το θέμα της εκμίσθωσης περιοχής στη θέση «Ρουντίνα» προκειμένου να εγκατασταθεί εκεί μονάδα κατασκευής σκευασμάτων φαρμακευτικής κάνναβης. Ένα θέμα που έχει θορυβήσει αρκετά τον κόσμο της Επισκοπής και του Πολυπλατάνου, με τη διοίκηση του δήμου όμως να καθησυχάζει λέγοντας ότι κανένας φόβος δεν υπάρχει, αφού η μονάδα θα είναι φρουρούμενη, με συνεχή επιτήρηση, προσωπικό ασφαλείας, κάμερες, σκυλιά κ.λπ. Αλλά και πρόβλεψη για 150 θέσεις εργασίας.

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ… στις 27 & 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
27 Ιουνίου Ελλάδα: • 1965: Προφυλακίζονται ως ενεχόμενοι στην υπόθεση ΑΣΠΙΔΑ οι αξιωματικοί Ι. Θεοδοσίου, Γ. Δαμηλάκος, Τάκης Παπαγεωργόπουλος και







