Μπλόκο στον κόμβο της Κουλούρας έστησαν νωρίς χθες το πρωί της Πέμπτης οι αγρότες του Συλλόγου Γεωργών Βέροιας με άλλους συναδέλφους τους από χωριά της Ημαθίας, το οποίο αναμένεται να ενισχυθεί τις επόμενες μέρες. Οι αγρότες δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους ενάντια σε παλιά και νέα μέτρα, ενάντια σε ΚΑΠ και ελληνική κυβέρνηση τονίζοντας ότι ο αγώνας τους είναι αγώνας επιβίωσης. Παράλληλα δίνουν αγωνιστικό ραντεβού στο συλλαλητήριο στις 3 Φεβρουαρίου, στη διάρκεια της έκθεσης «AGROTICA».

Χουρδάκης: Δεν μπορεί οι ογκολογικοί ασθενείς να εξαρτώνται από δωρεές για υλικά κολοστομίας
kKοινοβουλευτική Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων προς τον υπουργό Υγείας κατέθεσε ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Χουρδάκης,για τις σοβαρές ελλείψεις υλικών







