Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Στο υπουργείο όλοι και επί παντός

Δεν ήταν μόνο τα θέματα των αποζημιώσεων και της στρεμματικής ενίσχυσης στα ροδάκινα που τέθηκαν στον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης το μεσημέρι της Τρίτης. Επί σχεδόν τρεις ώρες αγρότες και φορείς, συνεπικουρούμενοι από τους βουλευτές Ημαθίας και Πέλλας (Καρασαρλίδου, Αντωνίου, Σηφάκης και Τζάκρη ήταν εκεί) έθεσαν σχεδόν τα πάντα επί τάπητος (αγροτικό πετρέλαιο, επιδοτήσεις ΟΣΔΕ, ασφαλιστικό, φορολογικό, πληρωμές κ.ά.) και ο υπουργός απάντησε σε όλα. Τελικά, κάποιοι αγρότες έφυγαν ικανοποιημένοι και κάποιοι άλλοι ανικανοποίητοι μετά το τέλος της συνάντηση. Βλέποντας μισογεμάτο ή μισοάδειο… το αρδευτικό κανάλι!

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Στρατιωτικοί ζητούν ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά για ειδικές υπηρεσίες

Η Πανελλαδική Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ) καλεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας να επεκτείνει την ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]