Το τμήμα των μικρών χορευτών ήταν το τυχερό στην εκδήλωση κοπής βασιλόπιτας του Ομίλου Γενίτσαροι και Μπούλες, το βραδάκι του Σαββάτου. Το κτίριο του Oμίλου γέμισε με χορευτές του εθίμου όλων των ηλικιών, ενώ παραβρέθηκαν ο βουλευτής Απόστολος Βεσυρόπουλος, ο δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Γιάννης Παρθενόπουλος, ο αντιδήμαρχος Σταύρος Βαλσαμίδης, ο δημοτικός σύμβουλος Νίκος Κουτσογιάννης, ο επίτιμος πρόεδρος του Ομίλου Τάκης Μπάιτσης, τα μέλη του δ.σ., γονείς και φίλοι. Στον χαιρετισμό τους δήμαρχος και βουλευτής ευχήθηκαν μια καλή χρονιά για τον Όμιλο, αρχής γενομένης από την αποκριά που πλησιάζει.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





