Την βασιλόπιτά τους έκοψαν και φέτος με την ευλογία του Μητροπολίτη οι Μικρασιάτες της Ημαθίας. Η εκδήλωση έγινε στην Αντωνιάδειο Στέγη στη Βέροια, το πρωί της Κυριακής 14 Ιανουαρίου, ενώ προηγήθηκε θεία λειτουργία στο παρεκκλήσι του Αγ. Βασιλείου, λίγο πιο κάτω από τη Στέγη. Ακολούθησε ο παραδοσιακός χορός και η κοπή της πίτας με τη συμμετοχή χορευτικών τμημάτων του Συλλόγου και της χορωδίας.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





