Την Πέμπτη 11 Ιανουαρίου οι λιλιπούτειοι μαθητές του Αγγελοχωρίου με τη βοήθεια των παιδαγωγών τους Αναστασίας Σεπιτάνου και Μαρίνας Μίχου έφτιαξαν βασιλόπιτα στον παιδικό σταθμό. Τα νήπια με πολύ ενθουσιασμό εξάσκησαν για μία ακόμη φορά το ταλέντο τους στη ζαχαροπλαστική και το αποτέλεσμα τα αντάμειψε με το γευστικότατο γλυκό που κόψανε την επόμενη μέρα. Το φλουρί της βασιλόπιτας έτυχε η μικρή Μαρία Δήμητρα Ντέντου.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





