Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση με τίτλο “Φτιάχνω το δικό μου μπισκοτόσπιτο” διοργάνωσε την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου ο Παιδικός Σταθμός Αγγελοχωρίου. Οι λιλιπούτειοι μαθητές ντυμένοι ως “ζαχαροπλάστες του Άη-Βασίλη” με την καθοδήγηση του Chef κ. Κελεσίδη Ιωάννη και των μαθητών του στο Δ.Ι.Ε.Κ. Βέροιας φτιάξανε μπισκοτόσπιτα και τα διακόσμησαν μαζί με τους γονείς τους. Στη συνέχεια γράψανε γράμμα στον Αη Βασίλη και φωτογραφήθηκαν ως χιονάνθρωποι. Μικροί μεγάλοι απόλαυσαν με την ψυχή τους όλες τις δράσεις της εκδήλωσης στην οποία παρευρέθηκαν η Πρόεδρος του Ν.Π. κ. Μαλάκη, ο Αντιπρόεδρος κ. Παντζαρτζίδης, η Διευθύντρια των παιδικών σταθμών κ. Μπατάνη, ο τ. Δήμαρχος Ειρηνούπολης κ. Μωυσίδης, ο Πρόεδρος του Αγγελοχωρίου κ. Σπαθόπουλος, η Πρόεδρος της ΔΕΥΑΝ κ. Λαζαρίδου, η Δημοτική σύμβουλος κ. Αραμπατζή κ.ά.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





