Άλλο ένα φεστιβάλ προστέθηκε στις αποσκευές τις Ευξείνου Λέσχης Χαρίεσσας! Μετά την Ξάνθη και την Κοζάνη φέτος, με 12μελή αποστολή η Εύξεινος Λέσχη Χαρίεσσας συμμετείχε στο 13ο Παμποντιακό Φεστιβάλ στο στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, το Σαββάτο 3 Δεκεμβρίου στην Αθήνα, που είχε τίτλο «Υψηλαντών το Όραμαν. Πυρρίχιου το Σθένος», με τους χορευτές κάθε ηλικίας να αποκομίζουν μια ακόμα μεγάλη εμπειρία!

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





