Η έκθεση σύγχρονης τέχνης U – τόπος του Θοδωρή Μαυρίδη εγκαινιάστηκε το βράδυ της Τετάρτης στο Βυζαντινό Μουσείο της Βέροιας σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας. Ο Βεροιώτης καλλιτέχνης, απόφοιτος της Σχολής Καλών Τεχνών της Φλώρινας, πραγματεύεται την ανθρώπινη σχέση με τον ουτοπικό χώρο αφαιρώντας τα υλιστικά στοιχεία του τόπου και αφήνοντας μόνο τον άνθρωπο. Τη βραδιά των εγκαινίων άνοιξε με ένα σύντομο χαιρετισμό η προϊσταμένη Αγγελική Κοτταρίδου, ενώ για την έκθεση την οποία επιμελείται ο Γιώργος Λιόλιος μίλησε η αρχαιολόγος Γλύκα Διονυσοπούλου. Τον λόγο στο τέλος πήρε ο καλλιτέχνης και το κοινό το οποίο περιηγήθηκε με ενδιαφέρον στην έκθεση. Η διάρκειά της θα είναι έως τις 31 Ιανουαρίου 2018.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





