Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στη Βέροια διοργανώνουν μέσα στο πρώτο 15θήμερο του Νοεμβρίου η Ομοσπονδία Γονέων και η ΕΛΜΕ Ημαθίας, διαπιστώνοντας τα συνεχιζόμενα προβλήματα στον χώρο της Παιδείας. Στη σχετική ανακοίνωση διεκδικούν γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης στα σχολεία, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για γρήγορη και συνολική κάλυψη των κενών, επαναλειτουργία όλων των τμημάτων των ΕΠΑΛ του νομού που «κόπηκαν» φέτος απ’ το υπουργείο, απόσυρση του νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο (υποβαθμίζει τον μορφωτικό χαρακτήρα του και το μετατρέπει σε κέντρο εξετάσεων, όπως αναφέρουν), καθώς και δωρεάν μεταφορά για όλους τους μαθητές χωρίς περιορισμούς.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







