Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στη Βέροια διοργανώνουν μέσα στο πρώτο 15θήμερο του Νοεμβρίου η Ομοσπονδία Γονέων και η ΕΛΜΕ Ημαθίας, διαπιστώνοντας τα συνεχιζόμενα προβλήματα στον χώρο της Παιδείας. Στη σχετική ανακοίνωση διεκδικούν γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης στα σχολεία, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για γρήγορη και συνολική κάλυψη των κενών, επαναλειτουργία όλων των τμημάτων των ΕΠΑΛ του νομού που «κόπηκαν» φέτος απ’ το υπουργείο, απόσυρση του νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο (υποβαθμίζει τον μορφωτικό χαρακτήρα του και το μετατρέπει σε κέντρο εξετάσεων, όπως αναφέρουν), καθώς και δωρεάν μεταφορά για όλους τους μαθητές χωρίς περιορισμούς.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







