Ιδανική έναρξη της νέας μουσικής χρόνιας για το Ωδείο της Ιεράς Μητρόπολης ήταν η κυριακάτικη εκδήλωση ΄Αβάντι Μαέστρο΄, στο κατάμεστο Μητροπολιτικό Κέντρο ΄Παντάνασσα΄. Μια ξεχωριστή μουσικοθεατρική παράσταση στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος του ωδείου, στον νέο εκπληκτικό χώρο του, που συνδύασε θέατρο και μουσική. Πρωταγωνιστές τέσσερις σαξοφωνίστες (ο διεθνούς φήμης μουσικός και καθηγητής του Ωδείου Θεόφιλος Σωτηριάδης και οι Άγγελος Λαμπαδαρίδης, Αντώνης Φωτιάδης και Γιάννης Πάλλας), ένας ανυπόμονος ντράμερ (Δημήτρης Ρόμπος) και μια… δαιμόνια δημοσιογράφος (Μελίνα Γαρμπή), που κατάφεραν να κερδίσουν το κοινό που τους καταχειροκρότησε.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





