Από χθες Παρασκευή λιγοστές οι σημαίες που έχουν αναρτηθεί για να τιμήσουν την απελευθέρωση της πόλης που γιορτάζουμε την Δευτέρα. Φυσικά υπάρχει ακόμη χρόνος να βγάλουμε από την αποθήκη την σημαία και να υψώσουμε το εθνικό σύμβολο. Ας τιμήσουμε την ημέρα και ας μην θεωρηθεί εθνικιστικό ξέσπασμα ή παρωχημένη συνήθεια. Ας θεωρηθεί ένδειξη τιμής και αγάπης για την πατρίδα και γι’αυτούς που θυσίασαν την ζωή τους για να απολαμβάνουμε εμείς την ελευθερία μας. Σημαιοστολίστε συμπολίτες!

Από 1η Ιουλίου δασμοί στις παραγγελίες από Shein και Temu
Με ελάχιστους δασμούς ύψους 3 ευρώ ανά πακέτο, θα επιβαρύνονται από την 1η Ιουλίου τα δέματα αξίας μικρότερης των 150







