Τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης για το περιβάλλον και τις αστικές μετακινήσεις ανέδειξε το απόγευμα της Κυριακής η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με την εκδήλωση «Voltάρω», στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τον περιφερειάρχη Απόστολο Τζιτζικώστα η Περιφέρεια το επόμενο διάστημα θα προμηθευτεί 50 ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία θα αντικαταστήσουν τα συμβατικά υπηρεσιακά οχήματα. Στο ίδιο πλαίσιο, αναλαμβάνει και σειρά άλλων δράσεων, όπως και τη δημιουργία σημείων ηλεκτρικής φόρτισης, ώστε οι χρήστες όλων των οχημάτων να μπορούν να τα φορτίσουν με πολύ χαμηλό κόστος.

Οι εγκάρδιες χειραψίες και τα λόγια του προέδρου για την Ειρήνη Αγαπηδάκη
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον







