Ως το τέλος του έτους θα έλθει στον δήμο Βέροιας η επόμενη φουρνιά της Κοινωφελούς Εργασίας, όπως ενημέρωσε στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ο δήμαρχος Κώστας Βοργιαζίδης. Ο δήμαρχος αναφέρθηκε στην κυριακάτικη συνάντηση της ΠΕΔΕ στη Θεσσαλονίκη με την αναπληρώτρια υπουργό Εργασίας κ. Αντωνοπούλου, με θέμα ακριβώς τον 2ο κύκλο της Κοινωφελούς Εργασίας. Σχολίασε μάλιστα ότι ο πρώτος κύκλος της Κοινωφελούς με τα οκτάμηνα απέδωσε τα μέγιστα στον δήμο, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του στους εργαζόμενους για την προσφορά τους.

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ… στις 26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
Ελλάδα: • 1913: Β΄ Βαλκανικός Πόλεμος: Αγήματα του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού απελευθερώνουν την πόλη της Καβάλας. • 1925: Ο στρατηγός







