Συνάντηση με τη βουλευτίνα Φρόσω Καρασαρλίδου και τον πρόεδρο της επιτροπής διοίκησης του Εθνικού Χιονοδρομικού Κέντρου Σελίου Κώστα Τζελέπη είχε την περασμένη Παρασκευή ο υφυπουργός Αθλητισμού Γιώργος Βασιλειάδης, με την ευκαιρία της παρουσίας του στη ΔΕΘ και στο πλαίσιο επαφών του με διοικήσεις αθλητικών υποδομών της Β. Ελλάδας. Στη συνάντηση εξετάστηκαν θέματα του χιονοδρομικού, με τον πρόεδρο κ. Τζελέπη να ενημερώνει τον υφυπουργό για την περσινή περίοδο αλλά και για τον προγραμματισμό της φετινής.

Στην λογοδοσία της δημοτικής Αρχής το θέμα για την αξιοποίηση του εγκαταλειμμένου Ξενοδοχείου «Ξενία», στο Σέλι
Από τον επικεφαλής της «Νέας εποχής αλλάΖΟΥΜΕ», Θ. Κορωνά Το ιστορικό του ακινήτου από τον αντιδήμαρχο Α. Τσαχουρίδη και οι







