Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Οι νέοι διευθυντές… με τη διευθύντρια!

Τους νέους διευθυντές και διευθύντριες των σχολικών μονάδων της Ημαθίας υποδέχτηκε την Τρίτη 1 Αυγούστου στα γραφεία της Β/θμιας η διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας Αναστασία Μαυρίδου. Εξέφρασε τα θερμά της συγχαρητήρια για την επιλογή τους στις πρόσφατες κρίσεις και ενόψει της ανάληψης των καθηκόντων τους τόνισε:

«Σας εύχομαι να έχετε καλή και δημιουργική θητεία και συνεχή επιτυχία στο δύσκολο και πολυσύνθετο έργο σας. Στις σύγχρονες συνθήκες τα σχολεία μας χρειάζονται διευθυντές που καλούνται να υποστηρίξουν ρόλους, όχι μόνο των διεκπεραιωτών των καθημερινών διοικητικών και γραμματειακών καθηκόντων, αλλά των ηγετών, εμψυχωτών και πρωτεργατών των αλλαγών και καινοτομιών με στόχο ένα αποτελεσματικότερο και αποδοτικότερο δημόσιο σχολείο. Στην προσπάθειά σας αυτή, θα με βρίσκετε συν-αρωγό και υπό το πρίσμα της αλληλεγγύης και της συναδελφικότητας θα έχουμε μία ανοικτή και εποικοδομητική συνεργασία. Να είναι αυτή η επιλογή σας ως διευθυντών/ντριών, αφετηρία νέων προσδοκιών, στόχων, δημιουργίας και ελπίδας προς όφελος των μαθητών μας αλλά και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. Καλή δύναμη σε όλους!»

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]