43 χρόνια συμπληρώθηκαν από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο (1974) και ο Δήμος Βέροιας τίμησε πεσόντες και αγνοούμενους κατά την κατοχή της Κύπρου, στο πλαίσιο των πανελλαδικών εκδηλώσεων μνήμης. Στις 11:30 το πρωί της Πέμπτης στον ηρώο πεσόντων της πλατείας Ωρολογίου τελέσθηκε επιμνημόσυνη δέηση και έγινε κατάθεση στεφάνου από τοπικές αρχές και συλλόγους. Η εκδήλωση έκλεισε με ενός λεπτού σιγή και τον Εθνικό Ύμνο από άγημα της Ι Μεραρχίας Πεζικού.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







