Χωρίς ρεύμα έμειναν για περισσότερες από δύο ώρες η πόλη της Νάουσας και αρκετά χωριά στον κάμπο από ζημιά στον υποσταθμό της ΔΕΗ. Το ρεύμα κόπηκε στις 6.15 το απόγευμα της Δευτέρας και επανήλθε στις 8.30μμ.

Το Σάββατο 4 Ιουλίου Εκδηλώσεις μνήμης για την Κυπριακή Τραγωδία
Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων







