Στις 13/7 ο Ελληνογερμανικός Σύλλογος της πόλης Φλένσμπουργκ της Γερμανίας επισκέφθηκε τον σύλλογο Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό. Η αντιπρόεδρος Έυη Ακρίβου υποδέχθηκε τον Γιώργο Μωραΐτη και την Πασχαλίνα Αντωνίου, οι οποίοι εκπροσωπώντας τον ελληνογερμανικό σύλλογο δώρισαν σημαντική και αναγκαία ποσότητα γραφικής ύλης, ζωγραφικής, καθώς και εκπαιδευτικά παιχνίδια για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού. Ο σύλλογος ΜΑμΑ τους προσέφερε ένα αναμνηστικό δώρο καθώς και το βραχιολάκι του.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







